MBZ traži novog dizajnera/-icu vizualnog identiteta!
Za naše 34. izdanje, koje stiže u travnju 2027., otvaramo potragu za dizajnerom/-icom koji će festivalu dati svjež, suvremen i hrabar vizualni glas. U suradnji s Hrvatskim dizajnerskim društvom (HDD) raspisali smo javni natječaj.
Vizualni identitet MBZ-a oduvijek je bio prostor istraživanja i igre, mjesto gdje se prepoznaje duh festivala, njegova otvorenost i inovativnost. Tijekom povijesti festival su svojim dizajnom oblikovali neki od najznačajnijih hrvatskih autora. Od Ede Murtića, Ivana Picelja, Milana Vulpe, Vladimira Straže, Željka Boureka, Borisa Bućana do Borisa Ljubičića i Miroslava Šuteja, MBZ su stvarali autori/-ice čiji su radovi postali dio kulturne memorije. Dizajn Borisa Ljubičića iz 1981. godine i danas živi kao stalni logo MBZ-a.
Početak 21. stoljeća donio je razdoblje ilustracije i pomaka od avangardnog duha manifestacije, a posljednja izdanja ponovno su se okrenula eksperimentu i slobodnijem izrazu. Novi identitet stoga treba odgovoriti na suvremene medijske potrebe festivala, ali i nastaviti tradiciju hrabrih i prepoznatljivih rješenja.
Rok za predaju portfolija je 5. prosinca 2025. godine.
Sve smjernice i uvjeti sudjelovanja dostupni su na stranici HDD-a. Veselimo se vašim prijedlozima!