
Sanda Majurec
skladateljica, pedagoginja i čembalistica, rođena je 1971. godine u Malom Lošinju, a živi i djeluje u Zagrebu i Osijeku. Zaposlena je kao redovita profesorica na Akademiji za umjetnost i kulturu u Osijeku, gdje predaje harmoniju i kompoziciju.
Skladateljsko nasljeđe donosi iz klase profesora Stanka Horvata, koje tijekom godina razvija i obogaćuje kroz razne oblike usavršavanja, od Ljetne škole nove glazbe u Darmstadtu do skladateljske radionice s mentoricom Ninom Šenk i suradnje s Riot Ensemble-om.
Aktivno sudjeluje na festivalima i koncertima kako u zemlji tako i u inozemstvu: Muzički biennale Zagreb, Glazbena tribina, Osorske glazbene večeri, Dubrovačke ljetne večeri, Svjetski dani nove glazbe, Dani hrvatske glazbe u Beču, Bunt festival u Beogradu i drugi.
Na Glazbenom učilištu Elly Bašić, ustrojila je i niz godina predavala predmet Vježbe iz kompozicije, posvećujući se razvoju glazbene kreativnosti u srednjoj glazbenoj školi. Rezultati njenog doprinosa vidljivi su u broju diplomiranih skladatelja poteklih iz njezine klase.
Diplomirala je čembalo u klasi profesorice Višnje Mažuran te surađivala s renomiranim umjetnicima i ansamblima poput Laurencea Cummingsa i Hrvatskog baroknog ansambla, izvodeći kako baroknu glazbu tako i vlastite skladbe. Suorganizatorica je i suosnivačica Malog festivala čembala te Hrvatske udruge čembalista Continuo.
Osim redovitog članstva u Hrvatskom društvu skladatelja, aktivno sudjeluje u udruzi Osorskih glazbenih večeri.
Dobitnica je raznih nagrada i priznanja.
DJELA. Orkestralna: Regoč, za simfonijski orkestar, 1995.; Krajolik s plavim polumjesecom, za simfonijski orkestar, 1997.; L’ago nel Lago, za simfonijski puhački orkestar, 1998.; Stari vergl, za tamburaški orkestar, 2014.; Mur bur, za gudački orkestar, 2015.; Springs, za simfonijski orketar, 2017. — Komorna: Dialogue, za violu i violončelo, 1993.; Kvarnerske ure, za sopran, čembalo i dvanaest gudača, 1993.; Motus variatus, za gudače, 1994.; Saxophonia, za kvartet saksofona, 1994.; Whim, za puhački trio i glasovir, 1994.; Albertinino prijepodne, za violinu i gitaru, 1995.; For Brass, za kvintet limenih puhača, 1996.; Naranjas del jar-din de la sinora Cornelia, za gudački kvartet, 1997.; Trio, za kvartet gitara, 1998.; Four for two, za dvije violine, 2002.; Cifre per quartetto d’archi, za gudački kvartet i elektroniku, 2003.; Velika kvarta, za kvartet drvenih puhača, 2003.; Paragusas, za sopran i čembalo, 2004.; Hölderlin, za sopran i flautu, 2005.; Kozice, za harmoniku i čembalo, 2005.; Četiri pjesme nizašto, za dva soprana i komorni ansambl, 2006.; Bush chord, za sopran i čembalo, 2007.; Solos, za flaute i gitaru, 2007.; Odrazi, za flaute i udaraljke, 2007.; Alter ego, za električnu gitaru i čembalo, 2008.; Pe’ moti za finit pismu, za gudački kvartet, 2009.; Dva puta, za sopran i orgulje, 2010.; Strava noći, za mezzosopran, violončelo i klavir, 2010.; Nem tudom, za komorni ansambl.; El Dorado, za dva čembala, 2012.; Nychthemeron, komorni balet, 2013.; I ritorni, za flautu, violinu, klarinet, violončelo i klavir, 2013.; Contrattempo, za komorni ansambl, 2014.; Shadows, za blokflaute i čembalo, 2015.; Na jedrenju, za flautu i klavir, 2015.; Encuentro, za flautu i violončelo, 2016.; Dreamers, za rog i klavir, 2016.; Was It A Cat I Saw?, za klavir četveroručno, 2016.; Harmonies du matin, za gudački kvartet, 2017.; Cat Chat, za flautu, klavir, bisernicu, harmoniku, klavir i violončelo, 2017.; Bird Talk, za kvartet saksofona, 2018.; Desire, za obou, violončelo i kontrabas, 2018.; From Osijek With Love, za brač i klavir, 2019.; Chanson d’amour, za klarinet, violončelo i klavir, 2019.; Citywalk, za flautu, klarinet, violinu, violončelo, udaraljke i klavir, 2019.; Le Pivert, za trubu i klavir, 2021.; Les ombres longues, za saksofon i električnu gitaru, 2023.; Palabras, za mezzosopran, violinu i klavir, 2024.; — Solistička: Pet karaktera, za klavir, 1992.; Lapilli, za basklarinet solo, 1996.; Velovi, za glasovir, 1997.; Loop I, za čembalo, 1998.; Loop II, za orgulje, 1998.; Cablogramma, za violončelo i vrpcu, 1999.; Sonata, za violinu, 2001.; Etida za klavir, 2006.; The wordless touch, za glas, 2007.; Un soffio, un sospiro, za alt (ili bas) flautu, 2009.; Tri tvrdoglave eitde, za violonelo, 2011.; Nevera, za čembalo, 2012.; Pebbles and Ripples, za gitaru solo, 2012.; Notturno senza luna, za harmoniku, 2015.; Verklärte Nacht, za klavir, 2016.; Inner Dialogue, za violinu, 2021.; La ultima tanda, za saksofon (i ples), 2023.; L’appel du vide, za violončelo, 2023.; Hushed River, za klavir, 2024.; – Zborska: Udvoje, za ženski zbor, 2010.; Zaljubljeni mravac, za dječji zbor, 2010.; Zapis o očima, za mješoviti zbor, 2010.; Zdrprmapan, za muški zbor, 2010.; Ushit, za ženski zbor, 2013.; Stari mladić, za mještoviti zbr, 2013.; Quoniam angelis, za komorni mješoviti zbor, 2014.; Ribar, za dječji zbor i klavir, 2016.